Cienījamie SIA “Smiltenes NKUP” klienti!
Mēs augstu vērtējam jūsu sadarbību un savlaicīgu ūdens patēriņa rādījumu iesniegšanu, kas nodrošina precīzu rēķinu sagatavošanu par jūsu patērēto ūdens daudzumu.
Lai mēs arī turpmāk varētu nodrošināt efektīvu un ātru rēķinu apstrādi, vēlamies atgādināt par trim ērtiem un pārskatāmiem veidiem, kā jūs varat iesniegt ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus:
1. Attālināti nolasāmie skaitītāji: Ja jūsu mājoklī ir uzstādīti šāda veida skaitītāji, jums nav jāveic nekādas papildu darbības – jūsu ūdens patēriņš tiek nolasīts automātiski. Šeit jāpiebilst, ka “SIA Smiltenes NKUP” veic pakāpenisku pāreju uz attālināto ūdens patēriņa skaitītāju ieviešanu.
2. Elektroniskā iesniegšana:
– WEB kabinets: Apmeklējiet SIA “Smiltenes NKUP” klienta WEB kabinetu (https://kabinets.smiltenesnkup.lv/) savā datorā un ērti ievadiet katra ūdens skaitītāja rādījumus.
– Mobilā aplikācija “WebNams”: Izmantojiet savu viedtālruni un mobilo aplikāciju “WebNams” tajā, lai ātri un vienkārši iesniegtu rādījumus. Aplikācija pieejama gan Android, gan iPhone, gan Huawei tālruņiem.
![]() |
![]() |
3. Pasaknītis rēķina apakšējā daļā: Ja jūs saņemat rēķinu drukātā veidā pa pastu , lūdzam norādīt ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus uz rēķina apakšējā daļā esošā pasaknīša, pēc aizpildīšanas to nogriezt un ievietot tam speciāli paredzētajās pastkastēs.
Arī gadījumā, ja saņemat rēķinu e-pastā, bet neizmantojat SIA “Smiltenes NKUP” klienta WEB kabinetu skaitītāju rādījumu iesniegšanai, varat šo rēķinu izdrukāt un pēc tam norādīt ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus uz rēķina apakšējā daļā esošā pasaknīša, pēc aizpildīšanas to nogriezt un arī ievietot tam speciāli paredzētajās pastkastēs.
Svarīgi, ka uz pasaknīša jau ir norādīts jūsu klienta numurs, kas ir ļoti vajadzīgs datu apstrādei un rēķina sagatavošanai.
Diemžēl mums nākas sastapties ar to, ka daļa klientu joprojām iesniedz ūdens patēriņa rādījumus, tos uzrakstot uz atsevišķām papīra lapām, bieži vien nenorādot savu klienta numuru vai pat norādot pašu aprēķināto ūdens patēriņu, nevis tieši skaitītāju rādījumus. Šāda veida iesniegumi ievērojami apgrūtina mūsu darbinieku darbu un datu apstrādi, nereti padarot rēķinu sagatavošanu neiespējamu.
Tāpēc, lai nodrošinātu savlaicīgu un korektu rēķinu sagatavošanu, turpmāk mēs varēsim pieņemt un apstrādāt tikai tos ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus, kas būs iesniegti kādā no iepriekš minētajiem trijiem veidiem. Ūdens patēriņa rādījumi, kas tiks iesniegti, uzrakstot uz vienkāršām, atsevišķām lapām vai lapiņām netiks pieņemti apstrādei!
Gadījumos, kad ūdens patēriņa skaitītāju rādījumi nebūs iesniegti atbilstoši noteiktajai kārtībai, esam pieņēmuši lēmumu, ka klientam tiks piemērots pēdējo mēnešu vidējais ūdens patēriņa apjoms. Lūdzam ņemt vērā, ka šāda vidējā patēriņa aprēķināšana var neatspoguļot jūsu faktisko patēriņu un var izrādīties jums mazāk izdevīga.
Mēs aicinām jūs izvēlēties sev ērtāko no piedāvātajiem rādījumu iesniegšanas veidiem un ievērot noteikto kārtību. Tas palīdzēs mums nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu un izvairīties no pārpratumiem rēķinu sagatavošanā.
Ja jums ir kādi jautājumi par ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu iesniegšanu, lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz info@smiltenesnkup.lv vai zvanot uz INFO tālruni 20007274.
Paldies par jūsu sapratni un sadarbību!